Název:
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Autoři:
Janda, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení, jak tvořit psychologicky účinnou reklamu.The thesis summarises current knowledge of psychological aspects of advertisement. It starts with a definition of terms and general characteristics of advertisement psychology. Drawing from the theoretical background of analyses the psychological elements of advertising. Based on the analysis the thesis recommends how to create a psychological effective advertisement.
Klíčová slova:
emoce; motivace; ovlivnění spotřebitele; paměť; pozornost; psychologie reklamy; reklamní agentura