Název:
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Autoři:
Bejčková, Pavlína Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice chatbot technologie a její adopce v podniku. Cílem je vyhodnotit vliv nasazení chatbotů pro podporu prodeje a zákaznické služby. Především zjistit, jaký dopad může mít na spotřebitele a jeho nákupní rozhodování při online nákupech. Výsledky jsou založené na sekundárních a primárních datech. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Na základě poznatků je vytvořeno doporučení pro podniky zvažující adopci chatbotů.The thesis is focused on the issue of chatbot technology and its adaptation in the company. The aim is to evaluate the impact of deployment of chatbots for sales support and customers services. Above all, to find out what impact it can have on customers and their shopping decision during shopping online. The results are based on secondary and primary data. The primary research was accomplished through a questionnaire research and in-depth interviews. Base on the findings, the recommendation is made for companies considering the adoption of chatbots.
Klíčová slova:
adopce chatbotů; chatbot adoption; chatbot technologie; chatbot technology; customer satisfaction; customer shopping behaviour; customer support; nákupní chování zákazníka; spokojenost zákazníka; zákaznická podpora