Název:
Kvalita služeb v hotelnictví
Autoři:
Jánošová, Beáta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Jacob Brno a kvalitou služeb v hotelnictví. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se vztahují k uvedenému tématu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného zařízení a na spokojenost zákazníků formou dotazníkového šetření, kde celkem 20 výzkumných otázek je předložených 200 respondentům. Dosažený průzkum ukáže možné návrhy zlepšení dosavadní situace, připomínky a doporučení, které by mohly vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků a celkové obsazenosti ubytovacího zařízení.Bachelor thesis deals with the evaluation of the Jacob Brno company's customer satisfaction and with quality of services in the hotel industry. In the theoretical part, there was processed knowledge that apply to these issues. The practical part focuses on the analysis of selected facility and on the customer satisfaction in form of questionnaire study, in which in total 20 research questions were pre-sented to 200 respondents. The achieved results of this survey shows possible suggestions for improvement of actual situation, comments and recommenda-tions, that could lead to increased customer satisfaction and total occupancy of the accommodation facility.
Klíčová slova:
cestovní ruch; kvalita služeb; spokojenost zákazníků; ubytovací služby; ubytovací zařízení