Název:
Social Media Marketing in Fast Moving Consumer Goods Industry
Autoři:
Huber, Markus Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this master thesis is to analyze the social media engagement of the FMCGs (Fast Moving Consumer Goods) in Austria. The used methodologies are literature studies, Internet searches as well as internal data evaluations of the FMCG clients of a marketing agency. The thesis analyses selected key success factors on Social Media focusing on facebook, evaluates their development in the monitored period, and recommends main possibilities of future measures aiming on reaching an improvement of key indicators.Cílem této práce je analyzovat využití sociálních médií v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží v Rakousku. Použitými metodami jsou studium literatury, internetové vyhledávání, hodnocení interních dat od klientů marketingové agentury, kteří působí v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží. Práce analyzuje vybrané klíčové indikátory úspěchu na sociálních médiích s důrazem na facebook, hodnotí jejich vývoj ve sledovaném období, a doporučuje hlavní možnosti budoucích opatření za účelem dosažení zlepšení v klíčových indikátorech.
Klíčová slova:
Facebook-marketing; marketing na sociálních médiích; rychloobrátkové spotřební zboží; sociální média