Název:
Digitální marketing značky Lumene
Autoři:
Hudečková, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zhodnocení a analýza dosavadní marketingové strategie, včetně využívaných nástrojů digitálního marketingu kosmetické značky Lumene. Zvolené období pro hodnocení těchto aktivit je leden až prosinec 2020 s výjimkou dvou nástrojů, které jsme sledovali v období měsíce dubna 2021. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie marketingu v online prostředí a vybranými nástroji digitálního marketingu. Jedná se především o nástroje, které jsou v současnosti využívány značkou Lumene. Praktická část je založena na analýze dosavadní marketingové strategie a zhodnocení současného stavu nástrojů digitálního marketingu značky Lumene. V této práci bylo zjištěno, že současný stav marketingových aktivit značky Lumene není efektivní. V závěru jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení efektivnosti stávajících marketingových aktivit.The aim of the bachelor thesis is to evaluate and analyze the current marketing strategy including digital marketing tools used by cosmetic brand Lumene. The selected period for the evaluation of these activities was between January and December 2020 except for two tools, which we monitored in April 2021. The theoretical part of the thesis is focused on introduction and definition of basic terminology in the online environment and selected digital marketing tools. These are mainly the tools that are currently used by the Lumene brand. The practical part of the thesis is based on an analysis of current marketing strategy and an evaluation of current state of the digital marketing tools of the Lumene brand. It was found that the current state of marketing activities of the Lumene brand is not effective. At the end of the thesis are presented my own recommendations and suggestions for improving the effectiveness of existing marketing activities.
Klíčová slova:
branding; digital marketing; digital marketing tools; digitální marketing; marketing; nástroje digitálního marketingu; online marketing