Název: Využitie obsahového marketingu v propagácií firiem sprostredkujúcich strednodobý prenájom
Autoři: Matejčíková, Anabela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: content marketing; medium-term rentals; obsahový marketing; promotion; propagace; rental market; social media; sociálni sítě; střednědobý pronájem; trh nemovitostí

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107772

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-641003


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet