Název:
Využitie obsahového marketingu v propagácií firiem sprostredkujúcich strednodobý prenájom
Autoři:
Matejčíková, Anabela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Matejčíková, A. Využití obsahového marketingu v propagaci firem zprostředkujících střednědobý pronájem. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zaměřuje na využití obsahového marketingu při propagaci střednědobých pronájmů se zaměřením na sociální sítě. Cílem práce je popis trhu střednědobých pronájmů a zhodnocení potenciálu sociálních sítí při propagaci firem působících na tomto trhu. K naplnění cíle byly využity orientační analýzy, PEST analýzy, EFE matice, analýzy sociálních sítí firem na trhu pronájmů a dotazníkové šetření (n = 503). Výsledkem práce je následné vyhodnocení a srovnání primárního a sekundárního výzkumu, vytvoření návrhů a doporučení pro firmy na tomto trhu. Návrhy a doporučení jsou ekonomicky zhodnoceny.Matejčíková, A. Use of content marketing in promotion of companies arranging medium-term rentals. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis is focused on using of content marketing in the promotion of medium-term rentals with a focus on social media. The main objective of this thesis is description of medium-term rental market and evaluation of the poten-tial of social media in the promotion of companies operating in this market. To fulfil the objective, orientation analysis, PEST analysis, EFE matrix, social media analysis and questionnaire survey (n=503) has been used. The result of this the-sis is subsequent evaluation and comparison of primary and secondary research, and creation of proposals and recommendations for companies in this market. The proposals and recommendations are economically valued
Klíčová slova:
content marketing; medium-term rentals; obsahový marketing; promotion; propagace; rental market; social media; sociálni sítě; střednědobý pronájem; trh nemovitostí