Název:
Product placement
Překlad názvu:
Product placement
Autoři:
Šafaříková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovou technikou - product placementem. V teoretické části jsou popsány jeho formy - použití ve filmu, v televizních pořadech, počítačových hrách apod., dále je rozebrána jeho legislativní úprava. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl zaměřen na postoje diváků k umísťování značek a výrobků do filmu.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; film; product placement; reklama
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6539