Název:
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Autoři:
Veidlichová, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou podpory aktivit teritoriálního marketingu skrze místní akční skupiny vybraných krajů za programové období 2007–2013. V první části práce jsou představeny základní teoretické pojmy, pomocí odborné literatury. V další části práce je uvedena charakteristika vybraných dvou krajů, převážně z hlediska jejich atraktivnosti, a krátce jsou představeny MAS zvolených krajů. Stěžejní kapitolou diplomové práce je analýza podpory aktivit teritoriálního marketingu prostřednictvím MAS. Cílem práce je vyhodnotit spolupráci jednotlivých MAS a jejich spojitost s teritoriálním marketingem. Závěrečná kapitola se věnuje zhodnocení možné podpory analyzovaných projektů a eventuálnímu uplatnění teritoriálního marketingu v programovém období 2014–2020.This diploma thesis deals with analysis of support of the territorial marketing activities through the local action group of the selected regions for the programming period 2007–2013. Using specialised literature you can find in the first section the presents basic theoretical concepts. The second part contains characteristics of the two selected regions, mainly in terms of thein attractiveness. This part includes the basic information of the LAGs of the selected regions. The main part of this diploma thesis analyze the support of the activities of the territorial marketing using the LAG. The aimis to evaluace the cooperation of the inindividual LAGs and their connection with the territorial marketing. Last part evaluates the possible support of the analyzed projects and eventual application of the territorial marketing in the programming period 2014–2020.
Klíčová slova:
aktéři rozvoje venkova; cestovní ruch; Místní akční skupiny (MAS); program rozvoje venkova; rozvoj venkova; teritoriální marketing