Název:
Chování spotřebitele ve věku 18 - 29 let při nákupu osobního automobilu
Autoři:
Lajza, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] LAJZA, M. Chování spotřebitele ve věku 18 -- 29 let při nákupu osobního auto-mobilu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013 Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřil na studium odborné literatury. Obsahem je charakteristika spotřebitele, jeho chování na trhu a také segmentace trhu samotného. V praktické části jsem zformuloval na základě mých teoretických znalostí a marketingového výzkumu východiska, které objasňují, jak se spotřebitel v dané situaci chová a jak má firma reagovat, aby se mu co nejvíce přizpůsobila. Práce bude sloužit jako podklad pro marketingovou strategii společnosti Autocentrum Jih 2000, a. s.Lajza, M. The behaviour of consumers aged between Eighteen and Twenty-nine when buying a car. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2013 This thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. In the theoretical part I focused on studying references. The content is a characterization of the consumer, consumer's market behaviour and market segmentation itself. In the practical part, I defined the basis, based on my knowledge and marketing research, that explains how consumers behave in a given situation and how the company should react to suit to the consumer as much as possible. The thesis will be in service as a basis for marketing strategies for the company Autocentrum Jih 2000, a.s.
Klíčová slova:
automobily; nákupní chování; produkt; segmentace spotřebitele; spotřebitel