Název: Help Desk Management
Překlad názvu: Help Desk Management
Autoři: Blížil, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lyčka, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Smyslem této bakalářské práce je popsat způsoby poskytování služeb Help Desku a navrhnout konkrétní zlepšení pro zvolenou firmu. V práci je čerpáno z pracovních zkušeností autora ve společnosti CSC. V práci se autor snaží poukázat na vhodné i nevhodné postupy. Závěr práce je zaměřen na doporučení, kterými by se vybraná firma měla řídit, pokud chce zlepšit své výsledky. Po přečtení této práce získá zájemce o problematiku Help Desků schopnost orientace v tomto oboru.
Klíčová slova: dostupnost; Help Desk; Helpdesk; incident; SLA; ticket

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6018

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6322


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet