Název: Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Autoři: Sedláková, Dominika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: HORECA segment; marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; PESTE analysis; PESTE analýza; SWOT analysis; SWOT analýza; Tokaj Macik Winery s.r.o.; vinařství; winery

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=101154

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-630859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet