Název:
Využívání soudobých technologií učiteli SŠ
Autoři:
Lupač, Marek Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce zpracovává téma využívání soudobých didaktických pro-středků učiteli středních odborných škol. Cílem teoretické části práce je definovat základní pojmy týkající se soudobých didaktických prostředků a jejich rozdělením. Metody použité v teoretické části bakalářské práce jsou studium odborných lite-rárních zdrojů, elektronických českých i zahraničních zdrojů, tvorba výpisků, je-jich analýza, srovnání a následná syntéza. V praktické části je cílem zjistit, jaké jsou postoje učitelů k využívání soudobých didaktických prostředků, jak je využívají ve výuce a jak zapojují žáky do využívání soudobých didaktických prostředků během výuky. Nástrojem sběru dat je dotazník navržený pro účely průzkumu. Data z dotazníku jsou zpracována za využití popisné statistiky.This bachelor’s thesis elaborates on the use of contemporary didactic means by teachers at secondary vocational schools. The theoretical part of the work aims to define basic concepts concerning contemporary didactic means and their distribu-tion. The methods used in the theoretical part of the Bachelor thesis are study of professional literary sources, electronic Czech and foreign sources, production of extracts, their analysis, comparison, and subsequent synthesis. In practical terms, the aim is to find out what teachers' attitudes are to the use of contemporary di-dactic means, how they use them in teaching and how they involve pupils in the use of contemporary didactic means during teaching. The data collection tool is a questionnaire designed for the purpose of the survey. The questionnaire data are processed using descriptive statistics.
Klíčová slova:
didactic; didaktika; ICT