Název:
Motivace domácností pro nákup potravin online
Autoři:
Martinek, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Martinek, T. Motivace domácností pro nákup potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zabývá motivací českých domácností pro nákup potravin online. Za pomoci kvalitativního a kvantitativního výzkumu identifikuje faktory, které mají vliv na domácnosti nakupující potraviny online a zkoumá impulsy, které spotřebitele vedou k pravidelným nákupům potravin online. Výsledky výzkumu vedou k navržení obecně platných doporučení pro prodejce potravin online.Martinek, T. Motivation of households for buying food online. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. This diploma thesis is focused on motivation of Czech households to shop for food online. Qualitative and quantitative research identify factors that make households to shop for food online and examines impulses that lead consumers to buy food online regularly. Results of this research suggest some generally valid recommendations for online food retailers.
Klíčová slova:
domácnost; marketingový výzkum; motivace; nakupování online; potraviny; spotřební chování