Název:
Role predajného personálu pri budovaní vzťahu zákazníkov k vybraným typom predajní
Autoři:
Brokešová, Katarína Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Brokešová, K. Role prodejního personálu při budování vztahu zákazníků k vybraným typem prodejen. Diplomová práce. Brno, 2014. Tato diplomová práce je zaměřena na to, jak zákazníci vnímají roli prodejního personálu při nakupování oděvů a elektroniky a jaké jsou jejich požadavky na zákaznické služby. Na trhu s oděvy a trhu s elektronikou je velká konkurence a obchodní řetězce vykazují nízkou loajalitu svých zákazníků. Cílem této práce bylo proto definovat faktory ohrožující a budující loajalitu zákazníků vůči vybraným prodejnám za pomoci prodejního personálu. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu byly shromážděny údaje, které měly potvrdit nebo vyvrátit již realizované výzkumy v dané problematice a zároveň doplnit informace, na jejichž základě mohou být navrženy vhodná doporučení pro řešení této problematiky.Brokešová K. The role of sales staff in building customer relationship to selected type of stores. Diploma thesis. Brno, 2014. This thesis focuses on how customers perceive the role of the sales staff when buying clothes and electronics and their requirements for costumer-orientated service. High competitive clothing and electronics markets show low level of customer loyalty. The aim of this study was to define the factors building or threatening the loyalty of customer against selected stores by using selling staff. Data were collected through quantitative and qualitative research which should confirm or refute already made researches on this issue and also to supplement information on the basis of which appropriate recommendations were designed to solve the issue.
Klíčová slova:
budování vztahu se zákazníky; elektronika; loajalita; oděvy; prodejna; prodejní personál; služby; spokojenost; zákazník