Název:
Role interného marketingu vo firemnej kultúre
Autoři:
Sieklová, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Sieklová, Z. Role interního marketingu v podnikové kultuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce pojednává o roli interního marketingu v podnikové kultuře. Teoretická část identifikuje prvky podnikové kultury a také faktory ovlivňující interní marketing a marketingovou komunikaci. Podle postupů uvedených v metodické části je vytvořena analýza trhu v České republice, analýza sekundárních dat poskytnutých společnostmi Accace Outsourcing s.r.o. a Socio-Rating Institute a.s. a analýza primárních dat získaných dotazníkovým šetřením. V části doporučení jsou uvedeny návrhy na zlepšení komunikace se zaměstnanci a dalšími zájmovými skupinami společnosti a změny sloužící k posílení firemní kultury a popularity zaměstnavatele. Hlavním doporučením pro podniky je zvýšení přítomnosti důvěry, která podporuje firemní kulturu a zefektivňuje interní komunikaci.Sieklová, Z. The role of internal marketing in corporate culture. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. Bachelor thesis discusses the role of internal marketing in corporate culture. The theoretical part identifies the elements of corporate culture and the factors influencing internal marketing and marketing communication. According to the procedures outlined in the methodology is created market analysis in the Czech Republic, an analysis of secondary data provided by Accace Outsourcing s.r.o. and SocioRating Institute a.s. and an analysis of primary data obtained by questionnaire survey. The recommendations include suggestions for improving communication with employees and other interest groups of the company, as well as changes serving to strengthen the corporate culture and employer branding. The main recommendation for businesses is to increase the presence of trust, which promotes company culture and streamlines internal communication.
Klíčová slova:
communication tools; company values; corporate culture; employer branding; firemní kultura; hodnoty společnosti; internal communication; internal marketing; interní komunikace; interní marketing; komunikační nástroje; oblíbenost zaměstnavatele