Název:
Zavedení nového produktu na trh
Autoři:
Myslinskyy, Oleh Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zavedení nového produktu na trh. Součástí strategie je analýza PESTE, Porterův model pěti hybných sil a situační analýza. Dále jsou v práci vyhodnoceny výsledky dotazníkového průzkumu o chování spotřebitelů. Tato práce obsahuje sestavení marketingového mixu včetně závěrečného sestavení dílčích kroků marketingové strategie a doporučení právní ochrany.The bachelor thesis is focused on the marketing strategy for implementation of a new product on a market. PESTE analysis, Porter's five forces model and situational analysis are parts of this strategy. Furthermore, the questionnaire dealing with customer behaviour is evaluated. This thesis provides a marketing mix together with the final partial steps of the marketing strategy and suggestion of a legal protection.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový mix; nový produkt; právní ochrana; strategie; trh; vnější analýza