Název:
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autoři:
Babáková, Klára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Klára, B. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje, které společnost momentálně využívá a navrhnout nové nástroje komunikačního mixu, které by firma mohla využít ke svému zlepšení. V teoretické části jsou postupně uvedeny a popsány jednotlivé komunikační nástroje. V praktické části je popsána charakteristika společnosti, dále je zde zhodnocena její marketingová komunikace a vytvořen návrh nových komunikačních nástrojů včetně jejich vyčíslení.Klára, B. Analysis of marketing communication of a selected company. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020. This diploma thesis deals with the analysis of the IKEA company marketing communication. The aim of the diploma thesis is to evaluate currently used communication tools and suggest new tools of a communication mix which the company could use for its improvement. In the theoretical part, the individual communication tools are gradually introduced and described. The practical part describes the characteristics of the company, then evaluates its marketing communication and creates a proposal for new communication tools, including their quantification.
Klíčová slova:
communication mix; IKEA; komunikační mix; marketing; marketing communication; marketing mix; marketingová komunikace; marketingový mix