Název: Jazyk a obraz v influencerských a televizních reklamách
Překlad názvu: Language and image in influencer advertising and in TV advertising
Autoři: Vojtová, Petra ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Reklama|Instagram|jazyková analýza|multimodalita|influencerka|mluvený jazyk; Advertising|Instagram|language analysis|multimodality|influencer|spoken language

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622836

 Záznam vytvořen dne 2024-07-28, naposledy upraven 2024-07-28.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet