Název: Funkce a vnímané přínosy přirozených mentorů v životech dětí a dospívajících ve věku od 11 do 16 let
Překlad názvu: Roles and perceived benefits of natural mentors in lives of children and youths between 11-16 years
Autoři: Gajová, Kristýna ; Javornicky Brumovská, Tereza (vedoucí práce) ; Jaroš, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: dospívající; kvalitativní výzkum; neformalni vzdelavani; participativni metody vyzkumu s detmi a dospivajicimi; přirozený mentoring; informal education; natural mentoring; participatory research methods with children and youth; qualitative study; young people

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191489

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621960


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet