Original title: Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Authors: Míček, Martin ; Sato, Alexej (advisor) ; Zemanová, Kateřina (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Keywords: marketingová strategie; mezinárodní marketing; mezinárodní obchod; obchodní operace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3448

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6219


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2017-06-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share