Název:
Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Autoři:
Míček, Martin ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Zemanová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Klíčová slova:
marketingová strategie; mezinárodní marketing; mezinárodní obchod; obchodní operace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3448