Název:
Hra zaměřená na stavění
Překlad názvu:
Building Game
Autoři:
Moudrý, Daniel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem této práce je návrh a implementace počítačové hry zaměřené na přežití a stavění v herním enginu Unity. Tomu předchází teoretické pasáže obsahující popis použitých principů, vzorů, metodik a softwarových architektur. Jedná se o běžné a dobře známé, nýbrž ne vždy využívané, osvědčené postupy.
The content of this thesis is the design and implementation of a computer game focused on survival and building in Unity game engine. This is preceded by theoretical passages containing the description of principles, patterns, methodologies and software architectures used. These are common and well known, although not always used, best practices.
Klíčová slova:
herní architektura; herní engine Unity; hra o přežití; hra zaměřená na stavění; návrhové vzory; procedurální generování; vývoj her; building-focused game; design patterns; game architecture; game developmen; procedural generation; survival game; Unity game engine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248548