Název: Spolupráce a poznávání v inkluzivní výtvarné výchově
Překlad názvu: Cooperation and cognition in inclusive art education class
Autoři: Mladá, Helena ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: heterogenní třída; inkluzivní výtvarná výchova; sociální interakce; spolupráce; učitel; učitelka výtvarné výchovy; žák; žákyně s poruchou autistického spektra; art teacher; cooperation; heterogeneous classroom; inclusive art education; pupil with autism spectrum disorder; social interaction

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616674

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet