Název: Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
Překlad názvu: Marketing communication of the company when entering the market
Autoři: REITINGER, David
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; kampaň; marketingový plán; průzkum; reklama; advertising; campaign; market analysis; marketing plan; survey
Citace: REITINGER, David. Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/71360

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615478

 Záznam vytvořen dne 2024-06-01, naposledy upraven 2024-06-01.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet