Název:
Brand name, jeho tvorba a oceňování
Překlad názvu:
Brand Name, Creating and Evaluating
Autoři:
Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz.
This bachelor thesis is focused on brand name, its creating and evaluating. In the theoretical section it explains the concept of branding and it formulates the methods and procedures in the process of creation and brand valuation. The thesis is also focused on the role of brands in the formulation of institutional marketing strategies. The practical section contains an analysis of the current state and brand analysis of NetWings solutions s.r.o. The goal of this bachelor thesis is to propose additional procedures in the process of maintaining and brand valuation.
Klíčová slova:
Brand name; branding; ekvita značky; marketingová stratégia.; oceňovanie brand name; tvorba brand name; značka; brand; brand equity; Brand name; branding; creating brand name; evaluating brand name; marketing strategy.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22043