Název: Brand name, jeho tvorba a oceňování
Překlad názvu: Brand Name, Creating and Evaluating
Autoři: Hudcová, Lucia ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brand name; branding; ekvita značky; marketingová stratégia.; oceňovanie brand name; tvorba brand name; značka; brand; brand equity; Brand name; branding; creating brand name; evaluating brand name; marketing strategy.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22043

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-613519


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-02.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet