Název:
Fotorealistické zobrazování
Překlad názvu:
Photorealistic Rendering
Autoři:
Štěrba, Maroš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Táto práca rieši vykresľovanie virtuálnej scény použitím postupov vedúcich k fotorealistickému obrazu. Navrhované riešenie zobrazovania je založené na metóde obojsmerného sledovania cesty. Výpočet výsledného obrazu je vykonávaný na CPU. Výsledkom je aplikácia podporujúca vybrané typy materiálov. V závere je aplikácia otestovaná a sú zhodnotené dosiahnuté výsledky.
Subject of this thesis is rendering of 3D scene using photorealistic techniques. The solution is based on bidirectional path tracing method and renders image using CPU. Application supports selected materials. Finally, application is tested and results of testing are discussed.
Klíčová slova:
\\the rendering equation; bidirectional path tracing; global illumination; light tracing; Monte Carlo methods; multiple importance sampling; path tracing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208265