Název:
Návrh komunikačního mixu pro event Hip Hop Kemp
Překlad názvu:
The Proposal of Communication Mix for the Event Hip Hop Kemp
Autoři:
Škrlant, Jan ; Kejklíčková, Petra (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix konkrétního festivalu společnosti Festivalpark. První část práce obsahuje vysvětlení teoretických poznatků, které souvisejí s danou problematikou. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci těchto poznatků a provedení analýzy stávajícího komunikačního mixu. Na základě zjištěných údajů jsou v poslední části práce sestaveny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace pro další ročníky eventu.
This bachelor thesis is focused on the communication mix of the specific event Festivalpark company. The first part contains explanations of the theoretical knowledge related to the topic. The second part is focused on application of these knowledge and analysis of existing communication mix. Based on the findings own proposals of communication mix are created in the last part of the thesis to improve marketing communication for next years of the event.
Klíčová slova:
Event marketing; festival; marketingová komunikace; marketingový mix; řízení vztahů se zákazníky.; customer relationship management.; Event marketing; festival; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31884