Název:
Piškvorky
Překlad názvu:
Five in a Row
Autoři:
Vrtílek, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace se schopností hrát piškvorky na kvalitní úrovni. V práci lze nalézt teoretickou část o historii a pravidlech piškvorek, o možnostech využití umělé inteligence pro tuto hru a o struktuře aplikací hrajících tuto hru. Dále se zabývá návrhem a implementací samotné aplikace, doplněné o její ovládání. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty další možné směry vývoje aplikace.
This Bachelor's Thesis describes the desing and implementation of artificial intelligence for the board game Five in a row. The main goal of this thesis is to create an application able to communicate with the Manager For Board Games with the use of network communication and being able to play the board game Five in a row on a suitable level. This work contains theoretical parts about the history and rules of Five in a row and it's variations, about the possibilities of use of artificial intelligence in this game and about the structure of aplications used for playing it. It's concern is about the actual desing and implementation of said application, including it's controls. In the end I evaluate achieved results and propose additional directions for the program development.
Klíčová slova:
.NET; brain; C#; deskové hry; manažer; piškvorky; umělá inteligence; .NET; Artificial Intelligence; Board Games; Brain; C#; Five In A Row; Gomoku; Manager
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55601