Název:
Návrh řízení pro ovladač motorového spouštěče
Překlad názvu:
Remote control of low voltage curcuit-breaker
Autoři:
Brtnický, Jiří ; ABB, Stanislav Korčián, (oponent) ; Bajer, Arnošt (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá návrhem a konstrukčním řešením rozšiřujícího modulu dálkového ovládání, pomocí kterého je motorový spouštěč dálkově ovládán. Na základě zadaných vstupních parametrů, jako jsou rozměry, typ motoru, výkon motoru, napájecí napětí apod. je uveden návrh řídícího modulu, který obsahuje řídící jednotku (mikroprocesor) pro dálkové ovládání motorového pohonu a vyhodnocování stavů motorového spouštěče. Práce také zahrnuje rozbor problematiky mechanického přenosu v závislosti na způsobu řízení a výběr typu motoru. Tato práce je zakončena fyzickou realizací prototypu, sestavením řídícího programu dle vývojového diagramu a výrobou desek plošných spojů s následným oživením a testováním.
The work deals with design and contruction of the extension module remote control, through which the starter motor is remotely controlled. On the basis of specified input parameters such as size, engine type, engine power, voltage, etc., is given control module design, which includes a control unit (microprocessor) for remote control of motor drive and assessment of motor starters. The work also includes analysis of the problems of mechanical transmission, depending on the management and selection of an engine. This work is finished with the physical realization of a prototype control program by drawing a flowchart and manufacture of printed circuit boards with subsequent recovery and testing.
Klíčová slova:
bipolární buzení; dálkové ovládání; krokový motor; mikrokontrolér; PIC16F84; schéma zapojení; unipolární buzení.; Řízení; bipolar excitation; diagram; Management; microcontroller; PIC16F84; remote control; stepper motor; unipolar excitation.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1880