Název:
Studie řešení silnic u Turska vyvolaných přeložkou silnice II/240
Překlad názvu:
Study of road solutions in Turkey caused by road relocation II / 240
Autoři:
Teslík, Jozef ; Dibďák, Jan (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vytvoření studie řešení silnic v oblati obcí Turska a Velkých Přílep vyvolaných přeložkou silnice II/240. Obce Tursko a Velké Přílepy se nacházejí přibližně 10 kilometrů severovýchodně od města Prahy. Současný návrh uspořádání silnic v okolí dotčených obcí, který vychází ze studie přeložky silnice II/240, se jeví jako nevyhovující, a to hlavně z důvodu nevhodného odvodnění a problematického napojení na stávající silniční síť. V rámci studie byly navrženy další varianty, které by měly zlepšit plynulost a bezpečnost dopravy, umožnit jednodušší odvodnění komunikací a také snížit finanční náklady na realizaci jednotlivých komunikací.
The aim of this bachelor´s thesis is to create a study of road solutions in area of the villages of Tursko and Velké Přílepy caused by the relocation of road II/240. The villages of Tursko and Velké Přílepy are located approximately 10 kilometers northeast of the city of Prague. The current proposal for the layout of the roads in the vicinity of the villages concerned, which is based on the study of the II/240 road transfer, appears to be unsatisfactory, mainly due to inappropriate drainage and problematic connection to the existing road network. Within the study, other variants were proposed, which should improve the flow and safety of traffic, enable easier drainage of roads and also reduce the financial costs for the implementation of individual roads.
Klíčová slova:
extravilán; obchvat; Studie; Tursko; Velké Přílepy; bypass; extravillain; Study; Tursko; Velké Přílepy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206781