Original title: Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Translated title: Marketing systems of construction SMEs
Authors: Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (referee) ; Dohnal, Radek (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: contract; Databases; evaluation; filtering; form; marketing; preparation; pricing offer.; scheduling; success; summary; cenová nabídka.; Databáze; filtrování; formulář; marketing; plánování; příprava; souhrn; vyhodnocení; zakázka; úspěšnost

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/30189

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-600610


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share