Original title:
Marketingové systémy malých a středních stavebních firem
Translated title:
Marketing systems of construction SMEs
Authors:
Muškát, Petr ; Vejtasa, Jan (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit efektivní systém databáze, sloužící zároveň jako zdroj informací. Navržený systém má za úkol ulehčit a zjednodušit přehlednost interních firemních informací o zákaznících ale také jejich zaměstnancích. Dále je zde možnost kontroly plánování pracovní síly na jednotlivých zakázkách i celkově ale také jejich časové plnění. Nesmíme také opomenout marketingový postoj firmy k její propagaci.
The main objective of this thesis is to create an effective database system, which also serves as a source of information. The proposed system aims to facilitate and simplify the clarity of internal company information, about customers but also their employees. Then there is also the possibility to control workforce planning for individual contracts and globally but also meeting their the deadlines. We can notforget the marketing approach of the company and its public promotion.
Keywords:
contract; Databases; evaluation; filtering; form; marketing; preparation; pricing offer.; scheduling; success; summary; cenová nabídka.; Databáze; filtrování; formulář; marketing; plánování; příprava; souhrn; vyhodnocení; zakázka; úspěšnost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/30189