Název: Analýza a strategie elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Analysis and Strategy of E-commerce Firms
Autoři: Šklíbová, Veronika ; Przybylski, Lukáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Elektronický obchod; marketing; prodej; webové stránky; analysis; Electronic commerce; marketing; sales; website

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-595043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet