Název:
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Překlad názvu:
Marketing of Electronic Business for a Builders Merchants
Autoři:
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
This material concerns to approaching the term marketing and to the application of knowledge about marketing and electronic commerce by the improvement of the electronic commerce in a company dealing with the building material.
Klíčová slova:
e-marketing; elektronický obchod; internetové stránky; marketing; obchodování; stavebnictví; Building idustry; E-marketing; Electronic commerce; Marketing; Trading; Websites
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63936