Název:
Účetní a daňové aspekty využití reklamy pro vybranou firmu
Překlad názvu:
Advertising in the Selected Firm - Tax and Accounting Aspects
Autoři:
Žáková, Eliška ; Lepková, Hana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje současný stav marketingových a propagačních aktivit Centra sportovních aktivit VUT v Brně, a s touto problematikou související účetní a daňové aspekty. Obsahuje návrh na efektivnější využití reklamy, vedoucí ke zvýšení příjmů z doplňkové činnosti.
This diploma work analyzes the current marketing and promotional service of BTU Centre of Sports Activities and following accounting and tax issues. It contains propsal of more effective advertising leasing to increased revenue from the profit-making business.
Klíčová slova:
Centrum sportovních aktivit; marketing; reklama; sport; účetnictví; accounting; advertising; BTU Centre of Sports Activities; marketing; sport
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15373