Název: Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Překlad názvu: Strategic and marketing planning in a construction company
Autoři: Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové plánování; marketingový cíl; marketingový mix; marketingový plán; Porterova analýza; positioning; segmentace; SLEPTE analýza; specifické cíle; Strategické plánování; SWOT analýza; targeting; zákazníci; customers; marketig planning; marketing goal; marketing mix; marketing plan; Porter´s analysis; positioning; segmentation; SLEPTE analysis; specific goals; Strategic planning; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198702

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591164


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet