Název:
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Překlad názvu:
Statistical Analysis of Social Network Users' Behavior from Advertising and Marketing Points of View
Autoři:
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.
The subject of this bachelor‘s thesis is the statistical analysis of social network users’ behaviour in terms of advertising and marketing activities. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of social networks, sociological research and statistics. The second part deals with practicality, both sociological response and creating an online questionnaire, as well as statistical processing of collected data, including relevant findings and conclusions.
Klíčová slova:
marketing; online dotazník; reklama; sociologický výskum; Sociálne siete; štatistická analýza; štatistika; advertising; marketing; online questionnaire; Social networks; sociological research; statistic analysis; statistics
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34174