Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři:
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
This bachelor thesis deals with analysis and suggestions for improvement of Lukashokej.cz´s e-shop. The knowledge gained from teoretic part, analyzis of rivals and current conditions in Lukashokej.cz I will use for my suggestions for improvement in the end of thesis.
Klíčová slova:
B2C; E-komerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketingový mix; Off-Page faktory; On-Page faktory; PPC – platba za proklik; SEM; SEO analýza; B2C; E-commerce; E-marketing; Google Analytics; Lukashokej.cz; marketing mix; Off-Page faktors; On-Page faktors; PPC – pay per click; SEM; SEO analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34180