Název: Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Překlad názvu: Incident Management Model in the Dialog Interface E-commerce
Autoři: Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Availability; Incident management; ITIL; ITSM; SLA; Availability; Incident management; ITIL; ITSM; Service Level Agreement

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-580959


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet