Název:
Návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO
Překlad názvu:
Proposal of Developement of Marketing Activities of AVDO Agency
Autoři:
Nešporová, Kristýna ; Vaňharová, Veronika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato studie je zaměřena na návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO. Na základě analýzy součastného stavu se formulují vhodné návrhy řešení. Tyto návrhy řešení by měly vést k získání nových klientů a udržení součastných, posílení pozice na trhu a tím přispět ke zvýšení zisku společnosti.
This study focuses on the proposal of developing marketing activities of AVDO Agency The proposals of resolution will be formulated on the bases of the analisys of the actualal posture. These proposals of resolution should lead to win new customers and to keep present customers, to consolidate the market position and thereby contribute to gain enhancement.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; marketingový plán; matice SWOT; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing plan; service marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3735