Název:
Návrh marketingové strategie pro poradenství v oblasti organizační ergonomie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for Organizational Ergonomics Counseling
Autoři:
Viktorinová, Iva ; Kosturová, Radmila (oponent) ; Šopíková, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je věnována podpoře rozvinutí oboru organizační ergonomie do podvědomí firem. V teoretické části bude vysvětleno, co znamená pojem organizační ergonomie a jaké druhy marketingových strategií se dají použít pro zviditelnění služeb ergonomického poradce. Závěrem jsou uvedeny návrhy na marketingovou strategii potřebnou k dosažení cíle této práce.
This bachelor’s thesis is devoted to developing the field of organizational ergonomics into the subconscious companies. The theoretical part will explain what is meant by organizational ergonomics and what kinds of marketing strategies can be used to visualize services ergonomic consultant. Finally, suggestions are given on the marketing strategy needed to achieve the objectives of this work.
Klíčová slova:
analýza SLEPTE; efektivita; ergonomie; marketingová strategie; marketingový mix; Porterova analýza; pracovní prostředí; produktivita; Analysis SLEPTE; Efficiency; Ergonomics; Marketing mix; Marketing strategy; Porter's analysis; Productivity; Work environment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27508