Název:
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Překlad názvu:
The advertising campaign of Kofola
Autoři:
Kubovčíková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Engel, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.This thesis is about advertising campaing of Kofola. It answers the questions: Who is the consumer of Kofola and who isn't? Do people like the advertising campaings of Kofola? Do consumers and non-consumers know the advertising campaings of Kofola? Do people buy the product Kofola thanks to the advertising campaings? All findings are deduced from the questionary survey.
Klíčová slova:
kofola; marketingová komunikace; reklamní kampaň; advertising campaign; kofola; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9770