Název: Generování voxelových scén
Překlad názvu: Generating of Voxel Scenes
Autoři: Venhoda, Lukáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C++; compute shadery; GLSL.; GPUEngine; OpenGL; Perlinův šum; procedurální generování; ray picking; SDL; Sparse Voxel Octree; voxely; C++; compute shaders; GLSL.; GPUEngine; OpenGL; Perlin noise; procedural generation; ray picking; SDL; Sparse Voxel Octree; voxels

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62036

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573123


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet