Název: Marketingové plánování ve stavebním podniku
Překlad názvu: Marketing planning in construction company
Autoři: Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční plánování; marketingová strategie; marketingový plán; Porterova analýza; situační analýza; SLEPT analýza; Stavební podnik; stavební trh; SWOT analýza; určení podnikových cílů.; Business; determination of business objectives.; financial planning; marketing plan; marketing strategy; Porter's analysis; situational analysis; SLEPT analysis; struction market; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/57693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562824


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet