Název:
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Překlad názvu:
Red bull marketing management improvement proposal
Autoři:
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
My master’s thesis from marketing area is focused on marketing management of Red Bull Company, which is world leading energy drink producer. My work should improve marketing management of the firm and suggest new ways of marketing communication, the way of addressing consumers and non-consumers of Red Bull energy drink. The results of this master’s thesis will be suggested to the management of Red Bull Company for implementation into praxis.
Klíčová slova:
Cílové trhy; Marketing; Marketingové řízení; Marketingový mix; Produktový trh; Red Bull energetický nápoj; Segmentace; SLEPT analýza; SWOT analýza; Marketing; Marketing Management; Marketing Mix; Product Market; Red Bull energy drink; Segmentation; SLEP analysis; SWOT analysis; Target Markets
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/80192