Název:
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company LAZAM CZ s.r.o.
Autoři:
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.
Bachelors’ thesis deals with issue of a marketing mix of company LAZAM CZ s.r.o. First, theoretical part contains an explanation of terms and marketing issues along with marketing mix itself followed by an used analysis. In the second part there was made the analysis of the marketing mix of LAZAM CZ s.r.o company, which is currently used, as well as analysis of internal and external sphere in which the company operates. Based on the results of the analysis, proposals to modifications of company’s marketing mix were made in order to improve its position between competitors.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27878