Název:
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Travel Agency GO Service
Autoři:
Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
The bachelor thesis is focused on marketing problems in tourism. The thesis solves marketing mix of travel agency and offered services. The result is suggestion of marketing mix improvement, which leads to acquisition of customers and competitiveness.
Klíčová slova:
cena; cestovní kancelář; cestovní ruch; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; communication mix; marketing; place; price; product; promotion; tourism; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27890