Název: Měření výkonnosti OpenGL
Překlad názvu: OpenGL Performace Meassurement Tool
Autoři: Rehorčík, Pavol ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fragment shader; GLSL; měření výkonu; OpenGL; OpenGL shading language; parallax occlusion mapping; point light; self-shadowing.; shader; shader procesor; simple parallax mapping; steep parallax mapping; textúrování; vertex shader; fragment shader; GLSL; measurement of performance; OpenGL; OpenGL shading language; parallax occlusion mapping; point light; self-shadowing.; shader; shader processor; simple parallax mapping; steep parallax mapping; texturing; vertex shader

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55135

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-559191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet