host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Informace
Soubory
Název:
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Překlad názvu:
Complex Marketing Strategy in the Internet Environment
Autoři:
Novák, Michal
;
Štědroň,, Bohumír
(oponent) ;
Koleňák, Jiří
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
This thesis provides basic overview of marketing concepts and tools which are available for the Internet environment. It also provides new trends and opportunities in the online environment. Output of the thesis will be efficient strategy for men's lifestyle magazine with usage of minimum finance sources. Eficiency will be taken by using of combination and application of marketing tools available in the Internet environment. The main goal is to get super-synergy affect of marketing mix components for maximum efficiency and minimum costs.
Klíčová slova:
4S
;
affiliate marketing
;
barter
;
brand management
;
cílení
;
e-business
;
Internet marketing
;
landing page
;
lead generation
;
marketingový mix
;
měření
;
online
;
plánování
;
portál
;
PPC
;
PR
;
real-time optimalizace
;
ROI
;
segmentace
;
SEM
;
SEO
;
sociální sítě
;
strategie
;
synergie
;
viralita
;
webová analytika
;
4S
;
affiliate marketing
;
barter
;
brand management
;
e-business
;
Internet marketing
;
landing page
;
lead generation
;
marketing mix
;
metrics
;
online
;
planning
;
portal
;
PPC
;
PR
;
real-time optimization
;
ROI
;
segmentation
;
SEM
;
SEO
;
Social networks
;
strategy
;
synergy
;
targeting
;
virality
;
web analytics
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/2413
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556370
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet