Název:
Reklamní kampaň pro vybranou firmu
Překlad názvu:
Advertising campaign for a selected company
Autoři:
NOVÁKOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce obsahuje analýzu reklamy ve vybrané společnosti, návrh reklamní kampaně na podporu vstupu nového produktu na trh, a to s přihlédnutím k finančním zdrojům. Práce dále obsahuje návrh kroků k vyhodnocení reklamní kampaně.The thesis contains an analysis of advertising in the selected company, design an advertising campaign to promote the entry of a new product on the market, with regard to financial resources. The work also includes proposals for steps to evaluate an advertising campaign.
Klíčová slova:
Reklamní kampaň; reklamní média; reklamní prostředky; advertising agents; advertising media; The advertising campaign Citace: NOVÁKOVÁ, Zuzana. Reklamní kampaň pro vybranou firmu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19831