Název: Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry
Překlad názvu: Map Generator and Path Search in a Map for the Strategy Games
Autoři: Karásek, Štěpán ; Mráček, Štěpán (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: algoritmus A*; diamond-square algoritmus; fraktály; Generování mapy; hledání cesty v mapě; Java; regulace generovaného terénu; vyhlazování cesty; A* algorithm; controled terrain generation; diamond-square algorithm; fractals; Java; Map generator; path smoothing; pathfinding

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56454

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-555679


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet