Název:
Procedurální generování krajiny v Unity
Překlad názvu:
Procedural Generation of Terrain in Unity
Autoři:
Vymer, Dennis ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním krajin. Cílem je navrhnout a implementovat aplikaci, která dokáže vygenerovat krajinu na základě uživatelských vstupů. Práce zahrnuje generování výškové mapy a vodních ploch, aplikaci textur, polohování vegetace a simulaci eroze. Důraz je kladen na uživatelské rozhraní při tvorbě výškové mapy, jelikož výšková mapa ovlivní všechny následující kroky.
This bachalor thesis is about procedural terrain generation. The goal is to design and implement an aplication that can generate a landscape based on user input. The work includes generation of an elevation map and water areas, the application of textures, vegetation placement and the simulation of erosion. Emphasis is placed on the user interface when creatin an elevation map, as the elevation map affects all subsequent steps.
Klíčová slova:
3D; C#; node editor; procedurální generování; procedurální generování krajin; Unity; 3D; C#; node editor; procedural generation; procedural landscape generation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191692